Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
28.12.2007 00:08 - Коледа с euronews
Автор: aciburn Категория: Лични дневници   
Прочетен: 960 Коментари: 0 Гласове:
0



Поредната Коледа отмина - много ядене, много пиене и някакви тъпи пожелания за пълна маса и догодина и някакви глупости, че трябвало да благодарим на Бога, че бла-бла.
Абе мразя Коледа. И елха не съм украсявала тази година. С триста зора се навих да накича камината и да запаля свещички....е после бая зор видях докато търках восъка от мрамора, но както и да е.

Това цялото семейство да събере на едно място е ужасТ...чувствителната ми майка пак беше със сълзи на очите, че за трета поредна Коледа сме без баща ми, ама какво да се прави, никой не се е измъкнал жив от тоя живот, както каза един приятел на 4 водки :)

Тази Коледа обаче мина кажи-речи добре...докато майка ми се забавляваше с гостите аз си запях новините, тъй като съм пристрастена към медията. Но Би Ти Ви решиха тази Коледа да не ни депресирват с бюджета за 2008-ма и вдигането на данъците, цените на горивата, цигарите, хляба и сиренето. Някакви свежи новини дадоха, но аз не обичам хубавите новини :) Не е ли си то да гледах смърт, човешка трагедия и бъдещ апокалипсис на връх Коледа....
Добре, че имаме euronews - там не си поплюват много-много. Бонбен атентат в Багдад, наводнения в Индонезия...абе все хубави неща. Та изпих бутилка "Телиш", изтеглих си късмет (сибирско здраве ми се падна) изгледах си емисията по евро нюз и си легнах. Еми хубава Коледа беше за мен. И я оцених много повече от гостите на масата. Ние си стоим на топло,. пием си, хапваме си, а в една голяма част от света хората си умират. Трябва да благодаря на някой, пък дали това ще е Господ...не е ясно.

Честита Коледа на всички и весело искарване на Новата Година. Барем тя ни донесе много поводи за усмивки и най-вече здраве. Пък държавата си ни е добре...верно инфлациика ни чака, но поне не сме във война.



Гласувай:
0



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: aciburn
Категория: Изкуство
Прочетен: 79296
Постинги: 16
Коментари: 78
Гласове: 124
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930